vitlök

stinker vitlök, har ätit vitlökssalami och innan det åt jag guacamole med massor med vitlök, tasty!
Ska snart lägga mig i sängen och kolla lite sex and the city sen nanna.
Sov ut till halv tolv idag och sen blev det skypedat med katti, ååhh vad jag saknar henne!
Hämtade mami på hennes jobb vid tre och körde till XXXLutz, damn.
Där fanns allt, ett utbud på 35 toaborstar till ett badkar i guld för 127.000.
Jag fick med mig ett par mörkergardiner, dock måste jag sy till dom själv. För jag är så jävla grym på att sy eller?
Det fick bli middag hemma och nu ikväll blev det balkonghäng med sara, amanda och therese.
Hann även med en snabbdate med felicia över skype aswell, lovely!
Borsta tänderna sen straight to bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0