What started out as a simple altercation Turned into a real sticky situation

hejhejhej!
En sjukt taggad tjej sitter här och pumpar av adrenalin!
Nä kanske inte riktigt, men är på fett partyhumör idag, woop!
Igår blev det balkonghäng hos becki med roomie, massa vin och tjejsnack. Mysigt!
Sov ut till elva idag, gick ut en runda med hundarna och har nu ätit frulle, eller typ lunch.
Tänkte färga håret men ska iväg om en timme och jag är ju inte den typen som gillar att stressa så jag gör det när jag kommer hem.
Ska på bio med wille från jobbet nu, ska se "midnatt i paris" en romantisk komedi, awsi.
Så nu har jag alltså en timme att döda, what to do?
Ska börja fixa inför ikväll, blir preparty här med alla girlsen, tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0