big girls don't cry

har haft en underbar 20-årsdag änsålänge.
Sov hos mamma igår eftersom pappa var i sthlm över natten, samt att det är ganska mycket mysigare att vakna upp hemma med frukost på sängen, right?
Mamma väckte mig med skönsång, omelett, hallumi, smoothie och proviva klockan 8 imorse. Jag bestämde mig för att inte somna om så låg och läste lite tidningar fram tills halv tio.
Gick ut en runda med nike sen körde jag till gymmet och pumpade i en timme, sen blev det femtonminuters solariesynd, inte nådigt men ack så skönt med värme.
En dusch senare hämtade jag upp katti och körde och handlade lunch samt var inne min första vända på systemet, glad tjej? Ja.
Gjorde kyllingsallad och satt på balkongen och bara myste med katti & linda, god mat och skumpa, som linda trollade fram mitt i allt.
Nu ligger jag i sängen och pillar i IKEA-katalogen och ska snart ta mig en powernap.
Om två timmar ska jag och linda till stan för att möta upp mami på ett, eller två, glas vin innan vi ska käka indiskt på lilla torg, papi kommer hinna hem innan också woop!
Som sagt kan inte klaga, mer än att solen försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0