hår

Ligger i sängen, som är full med nikehår, äckligt.
Det blev sleep-over med katti efter middagen igår, kan fortfarande inte inse att hon ska åka, sjukt.
Imorse blev det massa mys med nike därav håravfallet på mina lakan.
Gick ut med nike vid tio, handlade frulle och ställde mig vid spisen när jag kom hem.
Scramble eggs med champinjoner och havregrynsgröt, så jävla fashion!
Tänkte bita av några satc-avsnitt nu, för det göra jag ju så sällan?
Sen får vi se vart dagen tar mig, skulle träffa sophie, plus är sugen på att gymma.
Läst att det inte är farligt att träna om man bara är lite snuvig, vilket jag är nu.
Så de får nog bli en snabbvisit där ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0