I need you back.

okej skärping på bloggfronten från miss malmhagen!
Har egentligen inte haft fullt upp bara slappat efter lite på den tekniska delen.
Har hunnit fyllaår, haft b-dayparty med min roomie, som fyller år om 45 minuter, med 14 brudz i lägenheten. Sen styrde vi våra skyhöga klackar mot båten och dansade tills tre, slutade med att jag stog ensam på etagé, igen?
I Söndes blev det tjocka släkten kalas hemma hos ma&pa. Mysigt, god mat och fick hur mycket bath som helst, hej thailand! Lite singha-beer och guideböcker fanns bland presenterna också, känner hur det närmar sig resan nu!
Idag har jag haft min day-off och sov ut till halv tolv, jag som skulle vara hurtig och gå upp halv nio..
Tog mig in till stan vid halv två och möte upp några tjejkompisar för lunch på jensen, åhhhh.
Kom hem, chillade film med linda samtidigt som vi delade den resterade kladdkakan som blev över från lördagens fest.
Drog mig iväg till gymmet och nu ligger jag nyduschad och kollar på scrubs i sängen, sweet.
Imorgon blir det jobb, middag för 21-åringen och tjejmys!
sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0