red fellas

note to myself, måste köpa bättre jobbskor än stövlar. Mina fötter lider och hatar mig.
har en paus från jobbet, käkat upp resten av salladen från lunchen och skummat igenom dagens happening från divere nyhetssidor. man blir ju inte sådär jättepepp kanske.

idag har jag då min roliga dag med tvätt att se fram emot när jag kommer hem, woho!
Nä så illa är det inte, slänger i en tvätt, käkar, hämtar tvätten, slänger i en ny och hänger upp det andra på tork, går till gymmet, kommer hem och kör in det sista i torktumlaren, piece of cake ju!

Sen blir det nog lite SATC-maraton med mig själv, min roomie ska iväg och fira henne med några tjejkompisar så är totally alone. Ska även gå och lägga mig tidigt, ska iväg till läkaren imorgonbitti och kolla upp lite problems, klockan halv nio ska man befinna sig där pigg & glad. Får väl se när tidigt bilr ehehehehe.

Nä nu får jag hjälpa cheeeefen men den långa kön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0