tisdag?

Come on, vart är helgen?!
Har ju planerat allt in i minsta detalj och känner att jag inte alls vill ha onsdag och torsdag innan jag kan avnjuta diverse planer.
Fredagsmys med girlsen, lördag bio på dagen sen massiv utgång på kvällen och söndagen ska jag äntligen få ha en skype-date med min aussiekatt. Plus i kanten är att jag är ledig woho.
Påtal om inget så tänkte jag bara säga att jag överlevde spinningen med nöd och näppe. Det där med konditon har aldrig varit min starka sida, men envis som fasen är jag. Så hängde med i topptempo, kommer jag göra det igen? Ja självklart, ska bara ha en sadel som inte lutar neråt isåfall.
Nu ska jag hämta min sista tvätt som hänger på tork sen blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0