bekvämligheten tog vid

Jag som hade kommit in i ett bra fix-mood.
Nu ligger jag i sängen och göra inget vettigt alls.
Blö, intalar mig själv att jag är värd att chilla lite efter resandet, men nä det är jag inte alls!
Ska ta en PW med nike bara för det.

Fick datum tills när operation - badrumsrenovering startar. Den 2 maj börjar dom riva ut och sätta in.
Hejdå badkar.
Hej nytt fräääääscht badrum.
Om ni inte visste så finns det typ 1531590890345 typer av kakel, lätt att välja ut ett då?

Imorgon ska jag åka in till gamla jobbet och höra om jag kan få komma tillbaka, om jag ber riktigt snällt så borde jag få. Ska även åka och hämta en kista som jag köpt i vellinge, en likkista så jag kan gömma alla dom jag dödar i källaren i min nya likkista.
Kidding. 



Den ska stå i vardagsrummet som förvaring och så kan man titta på den och tycka den är fin, typ.
Ska hämta upp min efterlängtade chickan innan och sen blir det romantisk middag för 2 också, cosy!

you're the one that make me believe in destiny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0