check!

Mami & Papi har precis lämnat efter en monstemiddag, eller ja det en arbetssökande kan ställa till med.
Kassler/grönsaksgratäng m. bulgursallad, nom nom nom.
Dom var fina nog och hade med sin en liten (läs:skitstor) present när dom kom.
En 5-armad kandelaber i silver alá golvmodell, precis en sån jag suktat efter!
Kommer bli svinfint bredvid min finfina kista.

Har inte varit den mest produktiva dagen i mitt liv idag, gick iaf upp tidigt.
Va ute en runda med nike, la mig i sängen med frulle och skulle kolla serier, deckade.
Sen åkte ja hem till chickan en stund, chillade stenhårt för att sen åka hem och börja städa.
Fan kommer inte hinna göra klart här tills fredag, men de skiter vi i.

Ska va lite flitig och städa undan all kartong som fortfarande fyller vardagsrummet efter le new bed.
Och packa upp flyttkartongen som står halvuppackad i sovrummet.
Och Diska.
Och gå ut med nike. 

De blir sen sänggång idag känner jag.
Vilket inte är bra.
Blir hämtad 10.00 SHARP imorgonbitti av sara så ska vi köra stenhård powerwalk i bokskogen. Hon är go och drar med mig på milen efter att ha festat i tre månader, lika bra!

ja ska börja göra någon nytta nu, kanske ska tvätta när ja ändå är igång med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0