duktig tjej!

Intensiv dag!
Efter att jag gjort mig fab blev det ett besök hos ma & pa, hämtade skruvdragare och diverse verktyg.
Tog bilen dirr till IKEA och plockade på mig påslakan, underlakan, madrasskydd & örngott.
Plus en helkroppsspegel & en murgröna, ska vi hur länge denna stackaren får leva.
4:e gången gillt eller?

åkte direkt hem till chickans papi för att kolla på 3-veckors valpisar, shiet vad gosiga.
Satt där i över en timme och gullade med dom små liven.
Var väääldigt svårt att slita sig.
Blir nog hund, snart.

Sen skulle jag och chickan hitta till vellinge väster, hade tillochmed gps men de gick rakt åt helvete. VARFÖR bor man så långt ifrån centrum?!
När vi väl hittat rätt kom ja på att jag glömt ta ut pengar så de va bara att vända om igen. 

Konkade in kistan som bara va liiiite större än jag räknat med i bilen och körde hem till chickan för att laga mat.
Sen hem och konka upp kistan plus allt annat.
Åkte hem till ma & pa för att lämna bilen och ta en powerwalk tillbaka till mig med nike.

Nu sitter jag och stinker vitlök i min ensamhet.
9 dagar kvar nuuuu sen är jag inte alone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0