FREEEEEDAG!

Idag är det den dagen jag har längtat efter mest sen jag kom hem från resan, why?
Jo det är såhär att jag träffade en väldigt speciell person under resan som bara förtrollade mig totalt.
Vi klickade och höll ihop under två månader, till slut var vi som fastklistrade.
Problemet var att han bodde i Norrland, 104 mil ifrån varandra.
Han åkte hem en vecka tidigare än mig och efter några dagar hade han bokat en biljett till Malmö.

ikväll kommer han hit och ska stanna i 12 dagar.
Jag beter mig som ett barn innan julafton, vet inte riktigt vart ja ska ta vägen.
För de ska bli så sjuuuukt underbart att få hit min norrlänning nu!



Så Skåne, vi hälsa norrländska Mike till den underar södern!


Som tur är har jag gjort en to do list till idag så kommer ha fullt upp tills ikväll woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0