hemma

Efter 100 dagar på resande fot kom jag hem igår, till mitt älskade malmö!
Har haft en underbar resa som jag faktiskt inte tänker försöka återberätta på bloggen.
Dels kommer det bli för långt och dels går det inte att ens i närheten försöka återberätta allt an varit med om.
Jag har iallafall haft 100 fantastiska dagar och massor med nya minnen.

Min fina mami stod på kastrup, längst fram i ankomsthallen med en svensk flagga och tårar i ögonen när ja avslutade resan igår. Jag grät som ett litet barn, glädjetårar över att vara hemma.
Borta bra men hemma bäst.

Åkte hem till ma & pa's lägehet för att mysa med nike, tror ni hon kände igen mig? NÄE!
Hon stod i hallen, viftade nervöst på svansen och tänkte säkert "va fan är det som luktar så vidrigt"!?
Efter ett tag gick det upp för henne att jag var jag, har aldrig sett en hund så ivrig och glad.
Fick min efterlängtade lunch bestående av stuvade makaroner, stekt falukorv och köttbullar nom nom nom (som betyder tutte på thai, same same) och jag njööööt.

Tog en promenad med mami och nike plus extrahunden som passas under påsk.


älskade nike i hissen


finfina mami


moshi moshi malmö


gose

Igårkväll blev det ett efterlängtat balkonghäng hos sara med ligan och vinofino.
Up-date's och en jäkla massa skvaller, åh love it!

Ska sorligt men sant till solariumet för att hålla brännan.
Eler just de, skaffa en bränna.
Blev inte så brun som jag tänkt mig under resans gång.


mjäh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0