långfredag

Sitter i soffan hos mami & papi, ska bo här tills måndag.
Då är jag nog, förhoppningsvis, kanske, antagligen, möjligtis, eventuellt, i bästa fall redo att flytta till mitt egna cribb.
Ska sysslsätta mig med att göra om hela lägenheten, nytt badrum och nya möbler.
Har precis käkat middag, lax med rotfrukter och limeaioli nom nom nom.
Till förrätt blev det en skagentoast från limhamns rökeri, åhhh.

Åkte runt på lite konstrunda, kulturella familjen - check!
Körde till farmors utställning och sen ner till vellinge.
Kvalitetstid med mami & papi såg jag det mer som.

Kom hem, dog lite i sängen.
Och känner att jetlagen börjar t ut sin rätt nu, har varit trött och slö hela dagen.
Klocan är nu kvart över två i thailand så det är inte så konstigt egentligen.

Kör en hemmachillarkväll med mami & papi, dom kollar golf och jag har datortid.
Socialt värre.
Ska leta vidare inredning nuu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0