ny säng, check.

Hög säng - check.
När jag sitter på sängkanten i den nya sängen når jag inte ner till golvet, and I LÖVE IT!
Har sovit som en prinsessa i vita fluffiga lakan, som dock är fulla med bruna hundhår nu.
Ny regel, ingen hund i sängen. Kommer nog inte kunna hållas nä.

Sitter och käkar frulle och ska snart ut och ta en powerwalk hem till ma & pa för att lämna nike för att sen ta en powerwalk tillbaka.
Hurtig tjej yez.

Kvällen vet jag inte vart den för mig, kanske ensam hemma med film och gos, kanske vinofino med ligan, kanske utgång med chickan. Vi får la helt enkelt se.

Ska iallafall börja dagen med att klä på mig, blir så sura miner när man går ut med hunden utan kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0