good good life

Instick i den annars bittra-autopilot-bloggen.

I tisdags fick jag ett bra mejl och ett bra telefonsamtal.
Mejlen kom från skolan jag sökt in på och jag har blivit antagen, 1 av 15 oersoner.
ASNAJS!
Samtalet som kom något timme senare varfrån en Retailbyrå som heter Caliptus och BOOM så fick jag jobb som demonstratör/promoter.
Bra dag bra dag!

Och på torsdagnästa vecka åker ja tåg till sthlm, medans min fina pojkvän kör ner till sthlm. Så ska vi fira midsommar och bara gosa i tre dagar!

Så nu är denna människa mycket mindre bitter kan jag lova.
Och om ca en och halv månad blir jag sambo med världens finaste kille, awesome!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Synd att du inte bloggar längre, gillade verkligen di blogg, kan du inte börja blogga igen?:0 :)

2012-12-30 @ 13:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0