autopilot

Bloggen har väl inte sin bästa glansdagar nu, därav torka.
Varje dag är inprincip den andra lik, ja fortfarande inget jobb.
Det enda ja vill är att denna veckan ska flyga fram så ja kan sätta mig på tågen upp till min efterlängtade pojkvän och få gosa ihjäl honom!

har väl fått en del saker utsättat under veckan iallafall, i lördes blev det grillning hos tt och sedan en spontanutgång, på söndag flyttade ja hem till ma & pa igen eftersom badrummet inte va klart (och nä det är fortfarande inte klart!), Sen flöt måndagen på, käkade födelsedagsmiddag på rebell för papi som fyllde 46 i tisdags men va tvungen att jobba på sin själva B-day, så på tisdagen blev den vacker sjönsång på morgonkvisten för att sen somna och, kvällen bjöd på lilla torg med mica som jag inte träffat på två år, myyyyycket skvaller där hoho.
Igår blev det hemmakväll och mys med nike, och idag har ja packa in massa traderapaket och ska iväg till posten snart. 

ja.
Ikväll blir det grillning, om vädret tillåter, sen häng med hoffsi som jag inte träffat på för länge nu.

Förhoppningsvis kan ja flytta hem på måndag, hoppas hoppas hoppas! Och då blir det massa städning, tvätt, inhandling av mat, disk, och diverse hushållssysslor, sen drar jag på torsdag och har två otroligt underbara veckor med älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0