lördag - luktar lök

ligger i sängen, borde städa.
har seriöst legat och kollat på hemsidor om hur man städar lättast, städknep och tips&trix.
Patetiskt och omoget?
Latheten tar över!

Att jag ens ligger kvar i sängen en timme efter jag vaknat ( och att jag vaknade tolv när klockan ringde halv tio ) gör inte saken mer effektiv.
Vad kan det kosta med städerska på 60 kvadrat?

Nä kidding, ska börja städa. Snart.

Igår blev det mysväll hos mandisen me chickan, chickan somnade i mitt knä efter första filmen, trevligt sällskap.
Men de va mys med tjajkväll, blev hemkörd av manda cch parkerade mig i sängen ganska direkt för att få min kvällsdos av baby via internet innan jag somnade. 

Ska flytta hem till ma & pa idag ju, om några dagar har jag ett helt nytt badrum.
Och ett badkar mindre i vardagsrummet för den delen.. 

Den främsta anledningen till att jag flyttar hem till ma & pa nu fast dom inte börjar bygga om badrummet förens måndag är för att jag luktar svett, och kan inte duscha, för jag inte har någon golvbrunn eller dusch.
Fräsch tjej, yupp!

NU FRULLLE SEN STÄDDAGS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0