trååååååket

Är trött på att vara "mellan två jobb" nu, vill jobba, tjäna cash och kunna leva.
Detta är 4:e dagen irad jag vaknar på en platt madrass hos mami & papi, går upp, sätter mig i soffan med datorn i knäet, skickar iväg några cv:n, käkar frulle, kollar tv, kollar mejlen, skickar iväg några cv till, ut me nike. tråkar sönder lite, stirrar i väggen, önskar att jag va mångmiljonär..

ja.

Va ute och lämnade cv vid svågertorp/innerstan igår, ska köra mobilia imorgon.
COME ON, något jobb måste de finnas inom någrot som jag fattar tycke för.

För tillfället ligger jag inte alls bra till i ekonomin, hmm.
Tråkigt men sant, ja de löser sig alltid på ett eller annar sätt.

Därför bloggen blir lite träsmakig nu, varje dag är den andra lik.
Det är mycket roligare att leva när den ena dagen INTE är den andra lik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0