wut

Sitter i soffan, orkar inte röra mig till sängen, stel i nacken, rumpan har domnat bort pga spikmattan, benen som ligger i kors går inte att räta ut och jag är allmänt lazy.
Somnade alltför sent i natt och sov alltför länge idag vilket blir en sådan ond i cirkel, måste sluta upp med dom fasonerna!

Har spenderat 6 timmar åt jobbletande idag, skickat cv hit & dit, blivit medlem här & där och framför mig har jag en hög med cv som jag ska köra ut med imorgon.
hard working woman, next stop!

En smärre dramatik uppstod idag när nike både kräkte och bajsade ner en matta. Jag var ensam hemma och drog på mig skyddsutrustning och gasmask, eller inte men hade behövts, fick ha en handduk och vira runt huvudet. Åkte in till djursjukhuset och väntade, och väntade sen väntade vi lite till för att konstatera att det inte var något farligt. 

Sen tackar vi svenska hockeylandslaget för en fin vinst mot grannlandet också, känner mig snäll nog att göra det ikväll.

Annars då? Jo jag får inte flytta hem förens till helgen, badrummet kommer ta lite längre tid, fu.

Ska gå och lägga mig, prata med min norrlänning och sen försöka somna innan 3 iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0